תקשורת בינאישית – אמון נותן שירות/לקוח

שאלה

מעוניין לקבל טיפים פרקטיים בנושא ראפור-כימיה מול לקוח קצה/עסקי.

כיצד ניתן לבסס אמון ולבנות מערכת יחסים המושתתת על חיבור אישי ומקצועי ,במטרה לשמר לקוח לאורך זמן ולקדם את יעדי החברה באופן אופטימלי?

האם ישנם כלים יישומיים שניתן להשתמש בהם על בסיס מדידה אמפירית?

בתהליך 0
Success36 2020-10-28T14:15:51+02:00 1 רעיון 25 צפיות התקדמות מעולה! 1

רעיון ( 1 )

    0
    2020-10-28T19:49:33+02:00

    היי לך

    אני רוצה לחלק את התשובה ל 2 חלקים:

    1. יצירת כימיה עם כל אדם, היא כלי נלמד בקורסי ה nlp, אני אשמח להמליץ לך על אחד מבתי הספר היותר מקצועיים ומדוייקים ל nlp בארץ.

    אני הייתי מאוד ממליץ לך "לחדד את המסור" וללמוד את הנושא!!

     

    לעניין השני, של יצירת קשר חברי עם הלקוח, בדיוק כמו במערכת יחסים רגילה, אי אפשר לזייף חיבה, או הערכה לאורך זמן…

    תיהיה שם למען הלקוח שלך, תפתיע אותו, תדאג לו, תחייך באמת כשתגיע אליו….

    טיפ nlp קטן…..

    תזכור אדם שמאוד האהבת, שגרם לך לחייך תמיד….. אתה מחייך עכשיו…

    שפשף את כפות הידיים חזק

    קפוץ במקום פעמיים….

    מהיום, כל פעם, לפני שתכנס ללקוח, שפשף את הידיים זה בזה חזק…

     

    תחייך, תחייך

    בהצלחה

מה הרעיון שלך?