שיווק של מגוון שרותים

שאלה

היי,
יש לי בעסק מגוון של כמה שרותים, כולם בסופו של דבר מובילים פחות או יותר לאותה תוצאה.
השירותים הם – קליניקה לתהליכים, מדיטציה אישית, מדיטציות מוקלטות מראש, קורסי מיינדפולנס (קורס של 8-10 שבועות) וסדנאות חד פעמיות – הו'אופונופונו ושפע.
אני מרגישה שמבחינת שיווק אני לא מצליחה לשווק בו זמנית מספר של שירותים, ותמיד מתמקדת בשירות אחד.
וגם – לרוב הלקוחות שלי מגיעים לשירות אחד ספציפי, ומעטים מהם מרחיבים לעוד שירותים מעבר לזה שהגיעו אליו.
אני אדייק יותר – מי שהגיע לפרטני בקליניקה בדרך כלל לא יקח עוד שירותים.
מי שהגיעו לשירותים אחרים כמו סדנאות יש יותר סיכוי שירכשו עוד שירותים בהמשך.
תודה מראש 🙂

רעיונות ( 4 )

    1
    2020-10-27T20:53:08+02:00

    אולי שווה לסדר את המוצרים שלך ברצף, כך שייצרו מסלול, כך שיש מוצר/שירות כניסה (נניח מדיטציית אונליין) שבסופו מוצע להמשיך למוצר/שירות שמהווים את השלב הבא ואז את הקורס ולבסוף את הסדנאות החד פעמיות לריענון וחיזוק התכנים שנלמדו בקורס.

    זה לא חייב להיות ברצף הזה, רק שזה יכול לעשות לך וללקוחות סדר בראש ולאפשר להם להמשיך ליהנות מהתוצאות שאת מספקת להם.

    0
    2020-10-28T10:40:44+02:00

    מה בעצם השאלה שלך?

    0
    2020-10-28T18:00:52+02:00

    יש לך רשימת תפוצה של לקוחות, שאת יכולה לעניין אותם בעוד סדנאות על בסיס של משפך שיווקי קבוע, כך שזה לא יהיה תלוי בשאלה בשאלה מה לך מתחשק להפעיל עכשיו?

    0
    2020-12-05T17:48:18+02:00

    לדעתי מה שאת צריכה לעשות הוא לחשוב רגע דרך הראש של הלקוח ובאמת לראות איך את גורמת למוצר הנוסף שלך להפוך להשלמה של מוצר אחר…

    הרי אם מקבלים בשניהם תמורה דומה זה כנראה ימשיך להיות המצב. ומצד שני אם את תהפכי את המדיטציה למשהו שהוא המשך טבעי למפגש בקליניקה למשל משהו שהוא באמת משלים את התהליכים שאנשים עברו איתך שם אז איך שאני רואה את זה אחוז הקונים שכבר רכשו ממך שירות נוסף יעלה משמעותית..

    מעבר לזה ליצור קבוצת וואצאפ פייסבוק או מיילים שבהם את נותנת ערך בצורה קבועה לקהל שכבר רכש ממך שירותים.. ותוך כדי שאת נותנת ערך את מוכרת עוד מהשירותים האחרים שלך, כשמדובר בקהל חם שכבר רכש האחוזי סגירה יהיו הרבה יותר גבוהים.. תמיד!

     

מה הרעיון שלך?