על פי אילו קריטריונים ניתן לסנן מועמדים למשרת ניהול אדמיניסטרטיבי בענף מכירות הקמעונאות
שאלה
כיצד ניתן לאבחן פוטנציאל של אנשי מכירות בשוק הקמעונאי לתפקיד ניהול ?
האם ע"פ תוצאות בלבד או כישורים נוספים,ואם כן,מהם?
איבדת את סיסמתך? נא להקליד את כתובת האימייל שלך על מנת לקבל קישור ליצירת סיסמה חדשה באמצעות דואר אלקטרוני.
על מנת להגיב לשאלות, לעקוב אחרי שאלות ובכלל, ליהנות מהאתר עד הסוף, רצוי להירשם. לא מכריחים. רק מציעים לך להפוך לחלק מקהילת מקדמי החשיבה שלנו, להיעזר באחרים ולעזור להם. ההרשמה דורשת אישור, כדי לשמור על קהילת מקדמי החשיבה שלנו איכותית ככל האפשר. לכן, לאחר ההרשמה, נדאג ליצור איתך קשר. אם בא לך לצאת לדרך אתנו כדי לבנות עתיד טוב יותר, זה הקישור עבורך:
רעיון ( 1 )
אני מקווה שהבנתי את שאלתך – אתה מנסה לבחור, בקרב אנשי מכירות, משהו לתפקיד ניהולי עם מיקוד אדמיניסטרטיבי…\
ככלל, כמו שלא כל סמל מצוין יהיה קצין מעולה, כך לא כל סוכן מכירות מעולה, יהיה גם מנהל טוב.
על מנת שסוכן מכירות יוכל לצמוח להיות מנהל טוב, הוא צריך להיות אדם שיודע לראות את התמונה הכוללת, שמסוגל להתרומם מעל לתחום הצר שלו כסוכן מכירות ולראות את החברה ואת הצרכים שלה גם כן, אדם הנלחם עבור תהליך מכירה מסודר ולא רק על העמלה שלו. סוכן מכירות שיודע להביא מהשטח תמונת מודיעין על המתחרים, על המבצעים שלהם, אדם שמצליח להבין כי כל לקוח הוא עולם ומלואו וכל אחד מהם, צריך תוכנית משל עצמו ואם כל זאת, שגם לחברה יש את המגבלות שלה. מנהל יודע, שלפעמים גם מפסידים, אבל צריך לנתח הצלחות, כי אותם רוצים לשכפל. הוא חייב להבין שזמן המשרד הוא זמן ההכנה למכירות ולא זמן מבוזבז, טבלאות נתונים מחויבות מציאות כי הם המפה שלנו
איש מכירות שיודע להוביל תהליך, הכולל מכירות, אדמיניסטרציה וראייה רוחבית – יהיה גם מנהל טוב…..
בהצלחה