מנגנון פה לאוזן

שאלה

הי כולם 🙂 יש ברשותי עסק של קבוצות אימוני כושר בפארק כבר כמעט 4 שנים. לאורך השנים ראיתי שהפלטפורמות שיווק במדיה כמו פייסבוק, אינסטגרם וכו לא ממש עובדות לי. אחרי המון שיחות עם קולגות שלי הם העידו שהדרך שיווק הכי יעילה אצלם בעסק היא פה לאוזן. אנשים שמביאים אנשים. משום מה אצלי בעסק זה לא ממש קורה. גם אני בתור לקוחה בוחרת במוצר מסויים ע"פ המלצות של אנשים. ניסיתי מנוי זוגי, מבצעי חבר מביא חבר אך משהו לא עובד. מה לדעתכם עלי לעשות על מנת להגדיל את המנגון שיווק הזה של "פה לאוזן" והמלצות של אנשים? תודה מראש לכולם!

בתהליך 1
אנונימי שנה 1 2020-10-26T16:15:31+02:00 6 רעיונות 56 צפיות 3

רעיונות ( 6 )

    3
    2020-10-27T00:09:52+02:00

    יש ארגוני נטוורקינג כמו BNI שמאפשרים לך ליצור יותר "פה לאוזן" – אתה מייצר ככה קבוצה של אנשים שמספרים עליך לאחרים. צריך למצוא את הקבוצה הכי אפקטיבית לך מבחינת האנשים שכבר נמצאים שם (אם מבחינת אופי ואם מבחינת הקשר לעולם המקצועי שלך). זה לא פתרון קסם ולא עובד לכל מקצוע אבל זה עוד ערוץ שיווק שכדאי לבחון.

     

    2
    2020-10-27T10:38:53+02:00

    תפרסם ימי היכרות עם הדרכה בימים נפרדים או שעות נפרדות . או כל שירות ייחודי נלווה למספר מפגשים חינם .

    או שעות חינם בהרשמה מראש בכל יום לכל הקודם .

    1
    2020-10-27T15:17:52+02:00

    אם הקונספט שלך הוא פארק ואוויר פתוח (מאוד מתאים לימי הקורונה), תנצל את זה, הרבה נשים אחרי לידה, מסתובבות בפארקים ויושבות אחת ליד השנייה על מנת לשוחח, להעביר חוויות יחד.

    תגיע ותציע להן שיעור קצר חינם…..המותאם לנשים אחרי לידה, בחופשת לידה – תגיד להן שאתה מגיע שוב עוד שלושה ימים, ואתה תשמח לראות אותם

    אחרי המפגש השני, תשאל אותם אם היו רוצות להיות חלק מקבוצה בתשלום קבוצתי……

    אותו הדבר, לקבוצת הורים עם הילדים שלהם – תוכנית אימון לילדים הורים, דווקא בימי קורונה, להזיז אותם קצת מהכיסא והזום

    המסר שלי אליך – הוא לבחור קהלים שנמצאים בפארקים

    1
    2020-10-27T20:04:19+02:00

    הייתי מכינה שאלון ללקוחות הקיימים (שיכלול כל מני שאלות של פידבק – ממה מרוצים, מה חסר ועוד היבטים של משוב), ובסוף גם שואלת שאלות כמו – למי ממכריך היית ממליץ להצטרף? זה יכול לעורר אותם לחשיבה.
    עוד רעיונות – להזמין אותם להזמין חבר להתנסות, או חידוד לאורך האימונים של החשיבות של מישהו מהסביבה הביתית כדי לחזק את המחויבות.

    0
    2020-10-28T11:13:44+02:00

    מההסבר שלך לא ברור מה עשית עד היום כדי לקדם שיווק מפה לאוזן (ולכן גם מדוע זה לא הצליח לך). זה לא דבר שקורה מעצמו!

    ספר מומלץ שיכול לתת לך הרבה רעיונות לגבי שיווק מפה לאוזן נקרא "שיווק מפה לאוזן" והוא נכתב על ידי אייוואן מייזנר.

    בנוסף, ממליץ לך לחשוב על דרכים שיסייעו ללקוחות הקיימים, או יעודדו אותם, לשווק אותך לחבריהם. (ו… זה לא חייב להיות תמריץ כספי!)

    1
    2020-10-31T00:14:05+02:00

    ישר למטרה ופשוט: אני מציע שתשאל את הלקוחות הקיימים בפשטות: "האם המלצת עלי למישהו?" אם כן- לשאול "מה היתה התגובה?"
    אם לא, תשאל: "למה לא?" שאלות פשוטות וישירות לגבי המידע אותו אתה מחפש, יכולות לתת לך בדיוק את התשובה. בהצלחה.

מה הרעיון שלך?