מונע יותר מידי מרגשות בעשיה שלי ופחות "מבצע כי חייב"

שאלה

לאחרונה התחלתי להיות ערני יותר לבעיה שהייתה אצלי שם כנראה שנים ופוגשת אותי כמעט בכל תחום –

אני כרגע מתעסק בשיווק באינטרנט ובכללי כמו כולם עושה עוד כל מיני דברים ביום יום שחייב להספיק..

ושמתי לב למשהו שממש עוצר אותי מלהתקדם -מאוד קשה לי לבצע משהו פשוט כי צריך לבצע אותו בלי קשר למוטיבציה שלי באותו הרגע או למצב הרגשי והמנטלי שלי. איך אני יודע? – בכל פעם שאני צריך לבצע איזו מטלה ועדיין יש משהו אחר שמטריד אותי יותר ממנה אני אעבור אליו ואעבוד כדי לפתור אותו כמה שיוצר מהר כי יש לי כמו תחושה מציקה כזאת שפשוט מונעת ממני להיות בפוקוס ולהתקדם במשהו אחד כשדבר אחר ממפריע לי .

זה קורה לי אם אני רב עם מישהו ורוצה לשחזר את מה שקרה כדי לסגור את העניין בראש. זה קורה לי כשאני חייב לבצע איזו מטלה ועדיין מטלה אחרת אחר מטרידה אותי יותר (ואז חוזר אליה כי זה פשוט מרגיש לא בסדר לא להתקדם גם בה הרי היא חשובה..)

כמו מן מצפון כזה אפילו לפעמים..

ואז מה שקורה זה שאני נותן לתחושות ולהרגשה שלי לשלוט בעשיה שלי יתר על המידה ואז ישנם גם מטלות קטנות יותר שנדחקות עד אין סוף כי תמיד יש משהו חשוב יותר לעשות…

לא רציונאלי בעליל בקיצור חחח.

לקח לי זמן לעלות על העניין הזה כי זה באמת מה שנקרא היה שנים מתחת לראדר וזה באמת עוצר אותי מלהתקדם חלק יותר.

אז אם יש כאן מישהו שחווה פעם בחיים שלו  משהו דומה או שמכיר את המצב ממקרים שקרו לחברים או קרובים.. יותר מאשמח לשמוע עצות מועילות שיעזרו לי להתקדם בצורה יותר "רובוטית" ויותר חלקה…

אחלה יום ותודה.

בתהליך 0
Amitydahan100 6 חודשים 2020-12-03T15:44:42+02:00 3 רעיונות 0 צפיות עזרה זה השם השני שלך! 1

רעיונות ( 3 )

    1
    2020-12-04T09:21:39+02:00
    1. אני מניח שרוב האנשים חוו / חווים זאת ברמה כזו או אחרת. זה דבר טבעי.
    2. אי אפשר לתת לך פתרונות קונקרטיים כי הפסיכולוגיה של כל אדם שונה.
    3. ב- NLP יש טכניקות שיכולות לסייע לך. ליאור בטח ישמח להרחיב ולפרט.
    4. בתור נקודת מוצא להתקדמות, אתה מוזמן לתת דוגמאות קונקרטיות ומפורטות למקרים בהם הדבר הזה התרחש, ולאופן שבו הוא פגע בך! (כמובן שאתה לא חייב לפרט את זה כאן בפומבי…)
    1
    2020-12-05T09:01:51+02:00

    אני במשך שנים נלחם בנטייה דומה. הדרך היחידה שמצאתי כעובדת דרשה ממני ליצור הרגל אחר של עשייה טכנית. בדיוק כמו שכשאתה אומר לעצמך להרים את היד, אז אתה מרים אותה. בלי שיחת מוטיבציה פנימית, בלי טכניקות מיותרות ובלי הסחות. רק להרים את היד כי החלטת.

    כדי לעשות את זה, נדרשים 2 דברים: הראשון, הוא להפסיק לתגמל את עצמך שלילית על התנהגות לא רצויה. במילים אחרות, אם עשית משהו לא כמו שצריך, עודף ההלקאה העצמית לא מקדמת. במקום זה, תרגיל את עצמך לחשוב מה אתה יכול ללמוד מזה. יעיל הרבה יותר.

    השני, הוא להתרגל לעשות דברים ברגע שאתה חושב עליהם. במיוחד דברים שתלויים רק בך ואתה בדרך כלל דוחה. כמו למשל לשים צלחת שסיימת לאכול ממנה בכיור או במדיח כשאתה באמצע צפייה במשהו. או כל דבר אחר שאתה אומר לעצמך בראש "לא עכשיו, אחר כך".

    אם תרגיל את עצמך לעשות אותם באותו הרגע (רוב הסיכויים שזה ייקח פחות מדקה), תתחיל לפתח הרגל יעיל של הקשבה לעצמך וביצוע. השילוב עם הדבר הראשון שציינתי, רק ישדרג את זה.

    בהצלחה!

    1
    2020-12-05T17:37:07+02:00

    אתחיל לבצע את זה מצויין

מה הרעיון שלך?